blogging!

Hejsan! Förlåt att jag inte bloggat på hela veckan men det har varit så mycket plugga
och sen måste man ju hinna med att leva lite också. Idag så är det
Lördag och jag mår skit är sjuk "igen" ååååååååh och
jag har dans har inte varit på den på 3 veckor i rad nu!
Så måste gå. PALLAR INTE. As segt!
Idag så i alla fall så ska jag först på dans, sen ska jag träffa Linn en snabbis.
Efter det ska jag antingen träffa Celine och hitta på något skoj
eller åka med Pappa och Hanna på en konsert i globen.
Jag orkar verkligen inte gå på konserten,
men pappa blir typ ledsen om jag inte följer med så...
Biler väl antagligen så att jag ändå följer med.
Eliett bad mig ringa och väcka honom så han inte sov bort hela dagen så
nu ska jag ringa och väcka honom, kommer ju gå bra ;)!
Puss
Bild från Thailand i våras:


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback