Hemma från min grymma skola!

Hade ju två prov idag! Yeaaaah härlig skola jag går i!
Men det var en rätt skön dag i skolan
jag, Paloma och Alice hade alla skjorta på oss idag
så vi knäppt den så långt upp i halsen som det gick,
satte upp håret i två töntiga toffsar och jag hade mina glasögon på mig
så gick vi runt så hela dagen och så ut som de största nördarna på hela skolan.
Haha sen i matsalen satt jag, Emma, Alice och Paloma tillsammans vi startade vatten
och gurka krig med 99 som satt ett bord bakom oss haha,
fick en utskällning av värdens skönaste mattant som inte är lika skön längre!
Aja var en rätt så skön dag faktiskt! Jag är på riktigt gott humör.
Nu är min Faster här i lägenheten och vi sitter och snackar massa skit.
Ha det
Puss

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback