Today after fucking school

Okej vad jobbigt det är med skolan.
Lektionerna är väll ok men asså shit läxorna proven "EA lektionerna" It kills me MAN!
Aja as skönt efter skolan idag så var jag med Min kära vän Lucinda och vi
gick runt i lite affärer testade smink, kläder och parfymer! As mys pys!
Sen så drog jag hem och åt middag, snacka lite i tele med Paloma, Sen Mahan, Sen Andrea,
Eliett och Emma! Haha liten telefon runda och sen blev det skype med lite sköna människor!
Nu är jag som sagt väldigt sliten och stressad så försöker gå ner i varv genom att lyssna på lite lugn
Don Maclean musik och OrtoPilot musik! Så jäkla skönt börjar redan lugna mig.
Om någon timme ska jag nog sova såå hörs imorgon eller senare ikväll!
Puss


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback