Utkast: Dec. 3, 2011

Hejsan Hejsan! Haft en grym dag faktiskt.
Gjorde NO provet "as skönt att ha det överstökat"  Efter skolan
Drog jag in till stan med Emma, Lucinda, Andrea, Eliett och Paloma vi satte oss beresso och köpte latte.
MysMys, satt lite människor frpn stan där innan som vi snacka med.
Haft en rätt mysig kväll också faktisk! Mådde väldigt dåligt så Emma kom hem till mig och
myste, vi gjorde te "som jag såklart spilde ut över hela bordet och mattan" men men
sen runt halv 11 någon gång drog vi två hem till Benjamin en sabbis.
Aja nu är jag hemma och asså jag är helt ensam i huset, pappa kommer inte hem
förns om typ ett tag någon gång i natt.
Snackar i telefon nu så är inte så rädd men när vi lägger på, ligger köttkniven framme!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback