Hemma från dansen

Tjena!
Nu kom jag precis hem från baletten! Var faktiskt kul för engångs skull idag. Vi lärde oss nya hopp "som jag redan glömt bort va de hette" haha kommer bara ihåg
Glissade -
glidning, halkning – ett terre à terre-steg från 5:e position demi-plié
till 5:e position demi-plié genom dégagé
med viktöverföring.
Sissonne
ett av balettens hopp – från två fötter till en
Haha mm det har jag fått lära mig under tiden jag gått på balett.
Och massa mer förståss men kommer inte på något nu förutom typ
Promenade, Chassé, Attitude men det är sånt jag kunnit sen innan
lite så orkar inte skriva om dem, haha ni bryr väl er ändå inte.
Aja. kom precis ut ur duschen.
Nu så sitter jag hemma och väntar på att linn ska komma hit och
käka middag. Sen ska jag dra och träffa Björn och så möter vi väll upp några.
Puss

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback