PINSAMT!

Okej jag dör va pinsamt!
Jag sitter nere i källaren med underkläder, Ja, jag vet random men jag hade precis kommit ut ur duschen och så var det jätte varmt i hela huset och jag var ensam hemma så Why Not.
Då ska det ju såklart knacka på dörren och jag tror det är
Hanna som kommer så jag öppnar dörren.
Helt osminkad, i underkläder och tofflor på mig och ser
väääärdens sötaste kille stå vid dörren, han kanske var - 16 och sålde blommor.
Okej det var nog ett av de pisamaste sakerna jag varit med om.
Jag öppnar dörren och så ba står han där.
Jag pa Tjaaaa Jag vill inte ha något och så stängde jag dörren!
Va jobbigt pinsamt sitter här i källaren nu och kan inte släppa det.
ÅÅhh

Kommentarer
paloma

HAHAHHAAH heeddaaaaa hahahha



Blogg: http://palomiis.blogg.se/
2011-11-16 @ 20:16:31
Anonym

dont worry... be happy



2011-11-16 @ 20:19:58
Lisa-Mari

HAHAHAH ohneeeej!



Blogg: http://lisaamari.blogg.se/
2011-11-16 @ 20:40:55




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback