TWILIGHT MARATON

TJAAA
Allt bra eller? Själv har jag huvudvärk och är hemma idag! Blev ju väldigt sent igår. WHY?
Jo för att Jag, Axel och Linn drog iväg på 4 biosar. Från halv 4 "driket efter skolan" till 2 på natten.
Ellie och Sara satt på bio raden bakom oss, och Sanna och hennes kompis satt på samma rad som oss.
Sen var lite mer folk i bio salongen. Men annars var det rätt tomt. As skönt.
Vi såg alla frya twilight filmerna - Twilight, New Moon, Eclipse, Breking dawn part 1.
Var rätt segt de två första filmerna men sen när Eclips drog igång då blev man taggad.
Och när den slutat - hade vi lite paus- sen.... BREKING DAWN!
Shit va bra den var. Jag var den ända i bio salongen som grät "SKIT PINSAMT"
Men oj va bra den var, bäst av alla de 4 filmerna. Sen kl 2 när jag kom hem somnade jag direkt.
Oxh när pappa väckte mig för att gå till skolan var det omöjligt att på mig ur sängen!
Haha, så blev en hemma dag för mig!
SEE YAA!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback