My SUNDAY!

Igår sov jag ju hos Dea som jag sa i inlägget innan. Så var med henne idag från typ när vi vaknade till 3.
Vi Åt frukost prata minnen från när vi gick i förskolan till 3an. Och våran klass & lärare i 4an-5an.
Herregud va mycket man kommer ihåg egentligen.
*När vi dansade inför hela f-5 på en tävling innom skolan.
*När vi bråkade med Emma, Jojjo och Sara om Babyborn eller Bratz var bäst.
*När jag och Isabella började bråka om skorpor!
*När jag och Andrea sov över första gången.
*När vi skulle smita ut mitt i natten och bada.
*När man skulle fråga chans åt varandra!
Åh saknar de tiderna faktiskt.
Sen efter att haft det mys med Dea, så kom mamma och hämta mig hos henne och så drog vi hem till Linns mammas nya (as snygga) lägenhet och jaG och Linn chilla lite.
Sen efter att varit där 2 timmar så åker jag och mammi hem och äter middag med Pappa och Hanna.
Ah en helt vanlig söndag dag!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback