On my way to the dance!

Tja mannar!
Vad gör ni? Själv så göt jag inget särskilt kom precis hem från stan där jag och pappa köpte lite kläder.
Lägger ut bilder snart! :D
Igår var jätte mysigt, eller okej jag var skit arg igår, det var vi alla!
Hahah sprang runt och skrek och var riktiga pain in the as haha!
Aja värst var nog mina föräldrar de var dem som fick mig på dåligt humör.
Fick inte sova över hos en kompis och börja lackaaaa på dem!
Ursh va arg man kan bli!
Aja ska träffa Emma snart och gå till dansen.
Sen efter dansen åker jag och möter Linn, Paloma och Alice! <3
Åh va roligt der kommer bli, är på skratt humör och med de här tjejorna skrattar man alltid.
Sen ska vi nog möta upp Andrea också, Hoppas på en bättre kväll än igår!
Puss!

Kommentarer
Lottie

Stört bra bloggg!



Blogg: http://charlotta.nu/
2011-10-30 @ 00:05:06




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback