VD

Igår kväll såg jag senaste avsnittet av Vampire Diaries! Oj va bra det var Stefan och Elena pratade ju med varandra! Åh de kramades åååååh de är så underbara!
Min kära kompis Lisa-Mari sa till mig här om dagen att hon tyckte att det var så bra att jag alltid la upp låtarna som var med i avsnittet. Och bad mig att lägga upp alla låtar denna gång från avsnittet.
Så jag ska göra mitt bästa:
Bobby Bland- St james Infirmary:
Christina Perri-Distance:
Ume- Run Wild
My Sweet Hunk O' Trash
Pink Frost - "You Should Know"
Snake!Snake!Snakes! - "We Come Out At Night"
Nerves Junior - "Kale"
Bästa låten!
Birdy - shelter
(När Elena, sitter i bilen med Damon och precis pratat med Stefan och han säger "Elena I don't want to see you! I don't want to be with you. I just Want you to go home" för att skydda henne!)
(När Tyler lägger sig i sängen och kramar om Caroline när hon gråter för att hennes pappa hatar henne)

Kommentarer
Lisa-Mari

åhh jaa vad bra med låtarna headson! Haha puss



Blogg: http://lisaamari.blogg.se/
2011-10-01 @ 17:21:54




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback