pALOMA, alICE OCH anDREA

Hejsan!
Allt väl? Själv är det bra!
Gud nu så ligger Paloma, Alice och Andrea ner deckade i min soffa!
Vi var uppe hela natten gick och la oss runt 6 tiden och satte på en film då som vi somnade till.
Så om de vill sova nu förstår jag ;)
Igår hade jag det iallafall jätte roligt verkligen!
Jag och mina kompisar var på en fest hos Adrian "som han heter".
Jätte lyckad fest!
När jag, Paloma, Alice och Andrea åkte hem
så började vi med att sitta vid datorn typ 1 timme Socialt!
Sen sitta inne i mitt kökoch snacka och laga mat som typ pasta och bullar.
Runt kl 4 så går vi ner i min källare och tar massa ofräscha bilder...
Kanske kan bjuda på en!
Aja nu ska vi sätta på en film och äta frulle!
Puss!

Kommentarer
Alice

Blogga HEDDADOO!!!



Blogg: http://oofcoursee.blogg.se/
2011-11-03 @ 19:31:07




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback