Arrååååå!

Hejsan!
Idag på dagen:
Var jag ju iskolan till tre hade gympa näst sista lektionen med våran asköna nya vikarie "Jonas" Skön asså!...sen så var jag kvar i skolan en timmer till, en timmer till och ännu en timme till!
Hahah jag, Emma, Lucinda, Paloma och Ian satt kvar i tre timmar och snacka i skolan om allt möjligt!
Sen runt sex tiden så gick jag hem och då överaskar pappa med att vi ska ut till restaurang Kungsholmen och käka middag så då drar hela familjen dit! Super mysig familje middag!

Kvällen:
P kvällen runt halv nio möter jag upp Emma och Sedan möter vi upp en massa fler personer, och kvällen blir väll först helt vrikad och bara allmänt jobbig-oklar.
Men sen drar en mass folk hem till Linn där det var nice!
Nu så äter jag glass och kollar på VAMPIRE DIARIES!
Yeah!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback