Something you maybe didn't know!


Jag:


Är singel? - Ja, tyvärr vill verkligen ha pojkvän!

 

Svär ofta? - För ofta, måste sluta!


Sjunger i duschen? - Eeh jaaa! Dah haha HELA TIDEN!

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Ah visst om jag fick något för det! ;)

Skrattar åt dina egna skämt? - Det har hänt haha!

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Nja tveksamt!



Vem/vilka:

Slog du senast? - Hum Hugo tror jag, en oseriös örfil. Sa förlåt 100 gånger efter!


Fick du sms från senast? - Elena!


Pratade du med i telefonen senast? - Andrea Wittboldt!


Älskar du? - Min familj, mina vänner och vampire diaries!

Skulle du kunna göra allt för? - Familjen och vissa vänner!

Var du med senast av det motsatta könet? - Igår var jag men lite folk och det fanns killar där ;)

Kan du lita på mest? - Mig själv!

Vet mest om dig? - Mina vänner, typ Emma Hallberg! 

Sov du tillsammans med senast? - Min Kisse!



Vad:

Längtar du till mest just nu? - Till ikväll!

Ska du göra i helgen? - Helgen har precis varit så har inga planer för nästa helg faktiskt!

Gjorde du igår? - Dans och sen ovärd kväll med lite folk!

Ska du göra i sommar? - Ha en underbar sommar

Har du för mobil? - Sony eriksson :(

Vad köpte du senast? - Fika på Expresso House!

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Herregud, SKRIKA!



Har du:
Piercingar? - Nej! Inte en ända

Syskon? - Jag har en stora syster som fyller 19 snart :)

Jobb? - Nej.

För många vänner? - Vänner kan man aldrig få för många av!

Rymt hemifrån? - Haha rymde alltid hemifrån när jag var liten, till andra sitan gräsmattan men ändå!

Färgat håret? - Nej, slingat men aldrig färgat

Bra självförtroende? - Oftas!

Sagt "jag älskar dig" till någon? - Jadå flera gånger!

Varit kär? - Ja men inte många gånger.

Gjort något olagligt? - Ja (generad smileis)

Somnat i skolan? - AHah aaah No lektionen!

Brutit ett ben? - Nej stukat men inte brutit!

Tappat bort mig i min hemstad? - Njaa eller jo haha! Det har jag har tagit fel buss och varit heeelt lost!

Sett en fallande stjärna och önskat? - Det har hänt massvis med gånger!

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja tyvärr

Smugit ut utan lov? - Nej.

En hemlighet som ingen annan vet? - Nepp delar allt med mina vänner typ!

Sovit en hel dag? - Nej haha men sovit riktigt länge många gånger!

Somnat gråtande? - Ja, det har jag. Men sen har jag vaknat oftas och mått mycket bättre!

Blivit generad inför folk? - Haha mm, jag blir väldigt lätt generad...

Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Ja det har jag

Ätit musslor? - Nej vågar inte, Ursh verkar inte alls gott!


 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback