I'm Alive!

Hejhej nu så kommer bloggingen börja som fan! Jag har köpt till mig blogg appen till min fina mobil (som jag har med mig vart jag än går) så det kommer bli mAssa bra blogging!
Just nu sitter jag på bussen ska precis kliva av ropsten och sen ta Norsborg tåget till Slussen där jag möter Vilma! Oj vas jag saknat henne det är stört! Vi tar en fika några timmar (snackar igenom allt vi missat)
Igår kväll så var jag med massa tjejer (orkar inte räkna upp alla) sen var hela kvällen rätt så rörig men sjukt värt faktiskt jag hade stört kul! Dock frös jag som fan! Men efter att dragit runt från hus till hus till buss till buss så åkte vi hem till Jordan några stycken där var det varmt och mysigt! Det var typ det som hände igår 😄


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback