På tunnelbanan

Hejsan nu sitter jag på tunnelbanan med Pumped up kicks i hörlurarna! Fan va jag älskar den låten! Haha jag och Paloma sprang ut från bussen igår kväll och sjöng (sjöng och sjöng typ skrek) den låten för full hals!
Aja jag hade det hur kul som helst med Vilma i stan! Vi åkte till Ringen sen efter waynes och testade lite kläder. Inne på JC hitta jag ett par sjukt snygga tiger jeans och Levins jeans! Funderade på att köpa ett par men jag är fast vid ett par Gstar jeans jag måste hitta (så bäst att jag köper dem först)
Nu så sitter jag på tunnelbanan som sagt ska till ön. Dennis undrade om jag ville ses (han, jag och Rickard) så kanske träffar dem en stund nu! Puss
Bild från hör om dagen då jag var med Filip och några:


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback