Dagens hy Tips!

Nu har jag & Linn vaknat! Och ätit frukost, Linn drog för typ en timme sen.
Nu ska jag ge er...
Dagens Tips:
Detta tips är till er som kanske har problem med huden "finnar, torr, fet hud m.m"
Jag själv har absolut inga stora problem med min hy
men men här är lite tips som verkligen hjälper, till er som
känner att eran hud är ett problem.
* Steg 1, För finnar:
Blackheads facescrubb "skrubbar i ansiktet på särskilda områden där finnar finns."


* Steg 2, För fet hy:
Ansiktskts tvål " gnugga in och sjölj bort"


gå och sov...
Vakna nästa morgon...
Gör steg 1 och 2 igen!
Fast gå inte och sov utan gör också ...
* Steg 3, förr torr hy:
Day Cream green tea "sätt på ställen där du är torr i facet"

Steg 4, dölja kansken en tydlig finne:
Denna teckare är så bra för den både döljer + att den torkar ut finnen och är inte alls dålig för huden!

Så är det klart! Och så gör du så varje morgon och kväll om du pallar!

Extra Tips!
Det finns en åter fuktande gell också som
både tar bort porer och som återfuktar huden.
Litet extra tips bara:

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback