Haha ja emma hade gjort en rolig li

Haha ja emma hade gjort en rolig liten grej på sig blogg där hon skrev om mig som person typ se hur mcket hon vet om mig (Klicka Här) om ni vill se vad hon skrev om mig.
Jag ska i alla fall ta samma frågor och skriva om henne nu!
Yeah:
1. Vad heter hon? Emma Helna Hallberg
2. Hur gammal är hon?
3. När träffades ni sist? i förrgår
4. Vad har hon för hårfärg? Ljusblont

5. Brukar hon färga håret? Nepp!!
6. Vilka färger har hon haft? Blond som sagt!
7. Vad har hon för parfym? Victoria Secret parfymen
8. Är hon galen? Haha aah, det händer!!
9. Vad är erat bästa minne? "BEND AND SNAP" Haha Västis 2011 herregud (
skulle ragga till mig några killar och ja... heh..BEND AND SNAP)
10. Har ni många minnen ihop? MASSVIS!
11. Vart bor hon? Lidingö 6 min från mig
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej men snart ska vi!
13. Är du avundsjuk på något hos henne ? Hennes utseende, HY, personlighet!
14. Vad heter hennes syskon? Anna-Ida!
15. När träffades ni första gången? små... RICKTIGT SMÅ typ 4,5
16. Hur träffades ni? DANCE DANCE!
17. Vad går hon på för sporter? Ingen just nu :S
Men hon har gått på tennis, dans, fotboll, golf lite också!
18. Vad kan hon göra på helgerna? Är med mig :D Mohaha, nej men hon är väll ute och hare nice!
19. Har ni pussats? Jajamen!
20. Är hon duktig i skolan? EH VA? Hon är en nörd, pluggar veckorna långa!
Läs hennes blogg så fattar ni (NU SKA JAG PLUGGA, PLUGGA, PLUGG, PLUGGAT 4 H!)
21. Är hon singel? YEAH YEAH!
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Haha säger det för ofta!
23. Har hon fräknar? NEPP!
24. Har ni kollat på film någon gång? Ah haha
25. Har ni bråkat någon gång? Japp... Bråkade 24/7 i f-3 
26. Har ni sovit i samma säng? Ja! Hon vill aldrig mer göra om det! Jag tog allt täcke! FÖRLÅT
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Om vi har!
28. Har du sett henne gråta? Mm!29. Vad gjorde du då? Trösta henne, sa ett skämt eller börja gråta jag med
30. Har du sett henne vara riktigt arg? ABSOLUT!
31. Har hon sett dig gråta? AHA!
32. Vad ska ni göra i sommar? Köpenhamn!
33. Har hon svikit dig någon gång? Nej, inte i närheten!
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Ja på sommrarna ringer jag henne ibland 3 på natten och snackar om heeelt meningslösa saker
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Jag kan inte tänka så! Jag skulle må så dåligt finns inga ord!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Hahha jaaa vi planerar redan att våra barn ska gå i samma skolan och vara bestisar (eller jag planerar det i alla fall)
37. Älskar du henne? Ja det gör jag! <3
38. Vad är det bästa med henne? Hon stöttar alltid en, pratar man med henne är hon alltid på din sida (finns alltid där för en) hon har egna åsikter och hon är underbart snäll!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Hum.. Asså det är ju så att jag inte gillar det här med att hon.. Ne skoja (Inget)
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Nej! Men hon skulle få fina presenter!
41. Hur ser hennes klädstil ut? Den är väldigt snygg tycker jag! Vi har inte helt olika stilar faktiskt så I LOVE HER Klädstil 42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva va hon tycker om dig? DU HAR JU REDAN SKRIVIT OM MIG SÅ HIHIHIHI DET ÄR OK!

Kommentarer
emmmissseeem

bbbubbubuuu <3



Blogg: http://emmahallbergs.blogg.se/
2011-10-03 @ 18:53:54




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback