OKEJ En Lördag värd att läsa vad som hände!

Åh har aldrig skrattat så mycket under en kväll i hela mitt liv igår!
HAHAHA!
DAGEN!
Dagen började med att jag vaknade sen hade jag dans! Det var kul gick väll rätt så bra, lärde oss lite nya hopp.
Efter det var jag och Emma Strandberg i stan en stund sen åkte vi hem.
Hemma Duschade jah sen chillade jag bara och åt middag med familjen.
KVÄLLEN!
Åh haha det är nu det roliga börjar ni MÅSTE läsa allt! Jag åker till superstore och möter upp Rickard, Micke och Dennis. Vi hoppar på första bussen hem till Karl där också Alice är.
Sen så kommer vi hem till Karl och är där.
Massa fler är också där och det var bra musik och allt var bara nice haha... Tills
Jag måste gå på toa (skit kissnödig) så jag och Alice springer in på toan
och när jag ska dra av mig jeansen hör jag "PLUMS"
DÅ HADE JAG HAFT MOBILEN I FUCKING BAKFICKAN SÅ ATT DEN RAMMLA NER I TOALETTEN!
Alice håller på att garva i hjäl sig och jag med! Så vi sitter där på toan och SKRATTAR SOM FAN.
Alice skrattar så mycket så hon måste sätta sig ner och då hör vi ett litet, KRAS! DÅ HAR ALICE BYXOR SPRUCKIGT!
Och alice ba: HEDDA MINA BYXOR SYNS DET!?
Jag: Nej då det syns inte, det är ett sånt litet hål! Men nu måste vi ta upp min mobil! Snälla Alice kan du ta upp min mobil från toan!
Så ska Alice böja sig fram för att ta upp min mobil srån toa vattnet då har vi KRAAAAAAAAAAAAAS.
Så spricker hela Alice byxor upp! Haha man ser trosorna och allting hahahhhah Vi garvar 2 timmar utan att sluta!
Haha sen kommer Karl in med Hans mammas byxor Alice kanfå låna (för hon kan ju inte gå ut med trasiga jeans vid skrevet och ba TJA) men då ska ju Karls Mammas byxor inte passa hahah. Åh det var stört kul! Haha
Efter ett tag när typ alla dragit från karl så
får Alice gå ut från toan med spruckna byxor
och jag med en Toalettvatten mobil!
Då tar jag Rickard, Dennis, Micke, Karl, Alice, Axel och Lucinda bussen till centrum.
Och s drar jag och Axel hem till Linn!
Rätt så lyckad kväll haha fast ändå inte!
Puss!
Alice:


Kommentarer
Klara

Har alice en blogg?



2011-10-09 @ 14:35:22
Anonym

oofcoursee.blogg.se



2011-10-09 @ 20:42:58




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback