Cafeterian

Tjaa!
Är det bra eller? Hoppas jag!
Igår var det så stört nice skoldag, Kom till skolan var med på första lektionen och sen efter den så drog jag till Cafeterian och fick jobba där me de skönaste "lärarna" eller vikariarna på hela skolan. Jonas, Putte och Naomi(eller vad hon hette) Det var stört soft och kul. Fick baka kladdkaka, hålla koll på kassan,
göra mackor till barnen och spela spel med Jonas.
As värt!
Sen efter skolan drog jag Linn, Emma och Niki in till stan och hade super kul.
På kvällen så drog jag och Linn ut och mötte upp lite folk. Björn, Filip, Erik m.m Sen kom också Paloma, Alice och Benjamin. Vi alla drog till presto och mötte upp Andrea, Lovisa, Elena, Jordan och massa fler och hängde typ där rätt länge. Men det var så jävla segt så efter ett tag drog jag, Linn, Andreas, Samme, Andrea, Elena, Jordan och Lovisa hem till Jordan.
Ja det var väll det som hände igår!
Kisses!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback