O.T.F

FÖÖÖÖÖÖÖRLÅT! IGEN!
DÅLIG DÅLIG DÅLIG BLOGGING I KNOW
Ska ta ifatt!
ONSDAG!
Här om dagen typ förr förr går var jag med Jonna, Paloma och Lucinda! Vi gick till Waynes efter skolan och träffa
Björn, Filip, Joel och Benjamin m.m där. Satt och fika med dem!
TORSDAG!
Sen igår så hade jag dans och cyklade hem i ös regnet efter det kändes lagom kul att komma hem och vara dyng blöt, ba: (TJA)
FREDAG!
Sen idag!
Så var jag ju med mina tjejkompisar på laserdome,
åt middag ihop att hade sjukt mys!
Tror aldrig jag skrattat så mycket under en kväll Hahah ska säga det kort...
Paloma sprang in i en okänds killes mage och ba OJ§!
Hahahah åh det var så kul!
Sen efter en underbar tjej kväll, drog jag Lucinda och Alice hem
till Karl där lite folk var och satt typ bara och snacka.
Så det var det!
Imorgon ska jag antingen sova över med några kompisar eller inte haha.
Aja har dans på dagen i varje fall!
Puss
PUSS

Kommentarer
Anonym

har du tagit dom dära korten med din ipod? :D



2011-10-22 @ 22:11:17




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback