Onsdags!

Hej gud förlåt hörrni för dålig blogging! Men jag är här nu och ska blogga lika mycket som vanligt!
De här dagarna som varit har inte vart så bra! :/ Jag har bråkat med min syster och ja ursh det är typ krig mellan oss nu!
Jaja, systrar är väll till för att vara as arg på ibland!
Strunt samma, igår så hade vi ORIENTERINGS DAG, as segt, jag Alexander och Carl orienterade ihop.
Haha vi sög! IG - YEAH!
Sen efter det drog jag hem duscha och sen åkte jag hem till Andrea och var med henne, Elena, Sara och Lovisa!
Hur mysigt och kul som helst, gjorde min vecka lite bättre.
Idag så har jag haft dans och varit med Andrea L och Björn! Super roligt, vi snacka och tagga inför helgen!
Dagens Outfit!:

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback