3 days on the blogg

Hej älskade läsare!
Förlåt för dålig blogging!
Helgen har varit riktigt lyckad!:
Eller i alla fall varken bättre eller sämre än någon annan normal bra helg.
Jag sovde hos emma och det var hur mys som helst.
Efter Djurs med Emma, Linn och Andrea så tog vi en taxi hem med
värdens skönaste chaffis som sjöng Bob Marley songer för full hals.
Jag drog hem med Emma till henne den natten
och vi båda tog en dusch sen käkade vi och runt kl kl 2 gick vi och la oss, sov kanske 1, 2 timmar
sen så vaknade jag och smsade med Paloma och Eliett som ville smita ut men jag hade så jävla ont i halsen
att man inte hörde min röst, så istället väckte jag Emma som också vaknat
och vi gick och gjorde te med honung och så på film på hennes dator.
Mys mys sen somnade vi och sov ut.
På söndagen
blev det jul bak med mina underbara vänner från Mälaren Vilma och Valdemar.
Hur kul som helst vi sjöng julsånger så det ekade över alla taken,
bakade så det luktade jul i hela lägenheten, spelade "med andra ord"
tills vi lång ner på marken och garvade så mycket för att
jag och Hanna inte fick fram några vettiga beskrivningar.

Idag Måndag
Har jag då varit i skolan sovmorgon till 10 för jag inte pallade gympan på morgonen.
Sen efter en lång dag i skolan så gick jag hem till mig där Linn satt och snacka med min
syrra. Jag och Linn snacka tills vi var helt ömma i munnen och haha sen plugga vi typ 10 min.
Linn et Hedda Journeè typique!
Nu så bloggar jag och ska snart iväg på dansen!
Puss

Kommentarer
Lisa-Mari

Du är så snygg min favorit Heaaadsoon!



Blogg: http://lisaamari.blogg.se/
2011-12-05 @ 20:51:26




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback