Jag och Min stora syster

Anonym om Me and Ma sista!:
Snygg bild! Är det kuuul att ha en syrra? Har bara två brosor så undar hur det är att ha en syster har ni bra relation
Svar: Hum... gud va svår fråga. Men svaret är väll "Ja" Det kan både vara kul och tråkigt/jobbigt.
Kul - när man retar henne, när man inte bråkar,
när man skrattar ihop eller när vi går promenader och snackar
Tråkigt/jobbigt- jag och min syrra har väldigt olik humor
så det är as jobbigt ibland för alltid om någon säger ett skämt
så skrattar alltid personen som sa det, men den andra ba: EEeh va?
När vi bråkar om så meningslösa saker som vi alltid gör.
När man får den typiska utskällningen när jag lånat hennes saker.
Om vi har bra relation så tycker jag sådär.
Hon är 5 år äldre än mig och lever ett helt annat liv.
Men hon bor än hemma och när vi har något att berätta
så hindrar vi oss aldrig. Hanna är inte den första jag ringer för
att berätta skvaller men om hon frågar så berättar jag alltid!
Om hon eller jag har något problem så stöttar vi alltid varandra.
Så vi har väll rätt så bra relation ändå men ändå inte. Lite blandat.
Men jag är glad att jag har en syrra, hade inte hällre velat ha en storebror.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback