A whole new world

Shiit Assss!

Nu har jag varit hos oprikern och köpt massa linser, odd molly glasögonen, lite ögongrejer en spegel

 

och massa små skit som behövs när man har dålig syn. Optikern hjälpte mig sätta i min första lins i hela mitt liv.

 

Fy fan va vidrigt det var, Paloma filmade allt! Måste sätt så jävla roligt ut.

 

Linsen typ flög åt alla håll och jag fatta ingenting. Min optiker måste trott jag var hjärndöd!

 

Men det är iallafall skit coolt för jag ser allt jätte skarpt nu! Allt är helt annolunda!

 

Var hemma från skolan i dag men imorgon måste jag gå till skolan och göra NO provet jag rymt från 4 dagar nu!

Får väll se hur det går!

 

Nu så skypar jag med Alice och Paloma, Paloma sjunger julsånger för full hals och Alice skickar bilder

 

på henne från i sommras och jag sitter här med mina linser och garvar åt dem!

Puss


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback