BAJS VÄSKA

Hej jag har nu varit ute på en liten promenad med Linn vi gick till Superstore och köpte goodiiis!
Hade det jätte mysigt, tills vi känner att det börja lukta jätte konstigt när vi sitter och snackar i en trappa.
Men aja, vi tänker inte mer på det. Sitter där i typ en 15 min och snackar sen går vi hem var för sig och jag sätter mig vid datorn "såklart" direkt jag kommer hem. Och så börjar jag känna denna äckliga lukt igen!
Och då ser jag "BAAAAJS PÅ VÄSKAN!" Wehow, sånt här som bara händer mig. Haha åh palla bry sig.
Bara slänga väskan!
Puss nu ska jag sitta uppe till typ tre på natten bara för att irritera min mamma för att hon är så jobbigt och tjatar om "skola Hedda" "Sov nu Hedda" "HEDDA GÅ OCH LÄGG DIG" "DU ÄR SÅ TRÖTT PÅ MORGONEN!
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄFT!
Puss puss!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback