MYS PYS DAG!

Idag så har jag då vaknat hemma hos paloma i ett iskallt rum "vi glömde stänga fönstret"
med en galet trött Alice brevid mig. Och en Paloma som ligger i sin ensamhet i ett hörn och trycker.
Hahah hon tyckte det blev för jobbigt mitt i natten att sova så många i hennes säng!
Sen så klär Alice på sig och drar hem. Hon var tvungen att gå direkt hon vaknat för att gå ut med hundarna.
Men jag stannar kvar och käkar massa frukost med Palomie!
Runt 2 tiden, åker jag till ropsten och möter upp Celine som jag inte träffat på så länge!
Jätte mysigt, vi kollar kläder, snackar, fikar och ah! Har allmänt mys!
Ikväll så händer inget så jag ska dra till Mammas nya lägenhet och
mysa där med henne och syrran!
"Mina päron ska ju skiljas (no hard feelings)"
Detta har varit en mysig dag! Hoppas att kvällen också blir det.
Puss!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback