once life is good you can live

Hejsan underbara läsare!
Igår var en mysig dag. Enligt mig i alla fall.
Jag började med att vakna och ringa Linn som kom hem till mig halv 10 på morgon
och åt frukos som pappa ställt fram - super gott med lussebullar,
vanliga bullar, juice, mackor, flingor, te, massa frukt och pannkakor.
Sen efter två timmar drog Linn hem och hade släckt träffa och jag drog hem till Paloma och chillade.
Alice och Linn kom också dit senare under dagen.
På kvällen mötte jag och Linn upp Andrea och vi snackade om lite saker.
Sen drog vi in till Caroline och hade en rätt lyckad kväll! :)
Runt halv tolv for Linn och Annie plus Alice, Paloma, Karl, Jag, Dennis, Hugo och massa till statoil.
Efter att varit där och chillat någon halv timme så gick alla hem till sig.
Förutom jag, Linn och Andrea som tillsammans gick hem till Linn och hade sleep over!
Super mysigt. Har sovit jätte gott!
Puss

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback