Take a walk tonight??

Tjena
Nu har jag precis snackat med Andrea i telefon samtidigt som jag städat huset.
Fick en städ kick och blev tvungen att städa mitt rum, min garderob, vardagsrummet, köket m.m!
När jag var klar var jag fett slut, så jag gjorde en ansiktsmask
och nu sitter jag här med den i soffan framför datorn som ligger i mitt knä.
Känner mig lite smått sjuk fortfarande, ska nog ta en till tablett och sen en låååång dusch.
Efter det ska jag plugga och så. Känner för att träffa några ikväll, eller gå på promenad med någon.
Ring, sms:a, skriv kommentar här eller något om ni vill ses ikväll. ;) Men bara om du känner mig,
tar nog inte en prome med någon helt random!
Puss

Kommentarer
Anonym

Jag vill gå med dig HEDDA!



2011-11-16 @ 18:14:51




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback