Yesterday Bitches!

FÖÖÖÖRLÅT FÖR MIN USLA UPPDATERING!
Men nu är jag här och ska blogga sönder er!
Igår dag!
Kom jag hem till Paloma och vi testa massa snygga fest klänningar och fota och hade as kul,
så kom Alice och joina och det var hur mys som helst.

Igår Kväll:
Drar vi ut och träffar lite folk i centrum, bara hänger och snackar.
Alice, Paloma, Vendela, Maja och Amanda går upp till
mat affären och köper en fet godispåse.
Alice och Paloma köper också middag som vi tre
"jag, Alice och Paloma"
Skuller käka när vi kom hem.
Jag och Hugo och några till sitter kvar i centrum på en bänk och chillar.
Rätt så mysig kväll faktsisk!
Den avslutas med att jag Alice och Paloma går hem till Paloma
och gör middag och sitter och skrattar och snackar tills vi deckar alla tre i palomas säng!
Haha super mysig kväll!
Bilder ifrån " Palomiis.blogg.se "

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback