MÖRKARE OCH MÖRKARE!

Annu mörkare!
Nu är mitt hår ännu mörkare, typ svart "aaaah" men det blev inte grönt eller grått i alla fall!
Har haft en underbart mysig dag. Först var jag med Paloma, Benjamin och Alice och vi satt i skolan och snackade i typ 3 timmar ...Haha nerds! Sen går Benjamin hem. Och jag och Alice och Paloma stannar kvar där i ytterligare en timme - No lifers haha! Sen runt sextiden så drar vi till centrum och köper hår färg, drar efter det hem till Paloma och så färgar Alice mitt hår!
Bra jobbat Alice, Your Awesome to colour hair!
På kvällen är jag med Emma, Linn, Niki, Mika och emma jonsson hemma hos linn och chillar lite.
Sen kommer mer och mer folk dit och efter ett tag är rätt många människor där.
Har haft en mysig dag. Hoppas ni också fick en bra fredag!
Puss
Haha oj va jag garvar åt denna bild hahaha:

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback