Saturday - Sunday!

Hello!!
Igår var en inte alls så rolig dag!
Börjar med att jag har dans, sen åker jag inte till stan och möter lite kompisar, vi sitter och hänger vid juciebar och snacka. Runt halv 6 tiden drar jag, Alice, Paloma och lite fler tjejor till buttrix och kollar maskerad kläder till Halloween. Vi han inte testa något för affären stängde men men.
Sen drar jag hem käkar middag duschar gör mig i ordning och sen går jag hem till Paloma
"med halva min garderob i väskan"
för att jag har kläd panik och ska bestämma vad jag ska ha på mig hos Paloma (Där också Alice är)
Sen kommer Karl och Linn och då drar vi alla in till stan... Till en tjej som heter Evangeline.
Det var inte så jätte kul faktiskt så jag Karl, Alice, Paloma och Linn drar till Statiol och köper massa godis haha.
Mums då blev vi på bättre humör.
Sen går jag och Linn hem till mig och pratar och runt 2 tiden somnar vi i min soffa.
Det var så mysigt!
Var en rätt jobbig dag igår, men dock när jag fick mitt godis blev jag glad :D
Nu sitter jag och Limpan och äter frukost!
See Ya!
Älskar denna bild!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback