Trundön!

Åh saknar mitt älskade sommarställe jätte mycket! Har så många roliga minnen där ifrån!
När jag och Linn var där uppe tillsammans & gick och såg Oscar Lindros ihop.
När jag och Linn plockade blåbär utanför min stuga där vi har värdens blåbärsrike!
När jag och Andrea raggade på några bondkillar som bodde där året om!
När jag och Andrea sprang ner på studsmattan i spöregnet och badade sedan med kläderna på!
När jag och Vilma var uppe hela natten och badade 4 på morgonen!
När jag och Hanna gick långa promenader på vägs kanten och prata om allt möjligt!
Sen är solnedgången typ hur vacker som helst där också.
Kolla bara denna bilden.
Den är (helt oredigerad) har inte ens rört kontrasten eller något och jag tog den i sommras!
Puss!



Kommentarer
FRIDA

HERREGUD VAD FIN BILD!! <3

Älskar din blogg heddis! Hah!



Blogg: http://frejdans.blogg.se/
2011-10-09 @ 13:14:59




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback