SVAR PÅ TAL!

Är du vig?
Nja sådär, jag har gått på dans ett bra tag nu och kan gå ner i spagat men jag är inte vigast i gruppen!

Är du sneeeeel hest?
Haha Absolut!

Vad gjorde du igår?
Igår var jag

Vad är det bästa du vet? nämn minsr fem saker!
1. Mina vänner!
2. Snygga killar med bra personlighet ;)
3. Dans
4. God mat.
5. Bra, romantiska filmer!

3 saker du skulle ta med dig till en öde ö?
Ja, en underbar kille, Vatten och en stor jäkla nice Båt!

Vad gillar du mest hos dig själv?
Jag gillar nog min insida mest av allt, sen har jag inga stora problem med min utsida men jag gillar nog mest min personlighet, den vill jag inte ska förändras bara stärkas :)

lördag eller söndag? LÖRDAGAR  Vad annars liksom!
hund eller katt? Katt, jag har ju min lilla Maja!
få nära bästisar eller flera kompisar?
Hum.... Tror att få nära bästisar är bäst i längden.
favoritmaträtt? Sushi!
visst är jag bäst!!!??? Jaa Eh Daaah Emma Jonsson står högst upp på bäst listan!

Heheh ska vi ha det bäst på Lördag? <3
Absolut Andrea, vi ska ha det riktigt jävla kul, hoppas något roligt händer!

Vad är ditt favvo plagg, lägg gärna ut någon bild :) <3
Just nu så är jag typ kär i min Hollister Jacka haha har på mig den hela tiden!
Sen älskar jag också mina True Religion Jeans!
Roligaste dans som du har gått på?
Gick ett tag på street asså det var typ mest kul för jag och mina då gamla dans kompisar testade bara och haha "Vi sööög" Så det var as roligt har nog aldrig skrattat så mycket på en klass!

Bästa kända bloggerskan?
Tycker jag nog Kenza Hennes blogg är mysig!

Bästa bloggen?
Lovemyname, Louise Hejdenberg (Gillar verkligen hennes blogg)

Bästa minnet från sommaren 2011?
* När jag och Andrea Lindelöw hade spionerat på ett par as snygga killar en hel dag och typ en halv och sen gick vi fram och snacka med dem, "TILLSLUT" Och då gav de oss deras nr! Haha fyfan va det var nice!
* Sen också när jag, Emma och niki var på västkusten och hade hur himla mysigt som helst!

Ditt första ord?
1. Mamma Mamma (Mamma)
2. Bladdi Bladdi (allmänt bladder)
3 Ditta Däää!! (titta där)
4 Da da (hanna)
5 Bappa (Pappa)

Älsklings rätt?
Sushiiii!

Vad är det läskigaste du upplevt?
En gång så, spökade det verkligen som bara den i mitt hus,
Lät som om bord flyttades på övervångingen folk som gick på vinden, någon som försökte öppna dörren men inte lyckades (personen/spöket/vad man ska kalla det ryckte i dörr handtaget som fan).
Paloma var med mig den gången, vi var nära på att börja grina!

Senaste utomlands resan (gärna bild)?
Senast  utomlands resan Thailand!
Jag, Vilma,  Pappa och Vilmas pappa. Åkte till thailand två veckor det var awesome!



Vart ska du konformera dig?
Jag vet inte riktigt! Jag vill typ till Malta, men vet inte om mamma kommer tillåta!:(
Men kanske ängsholmen om jag kommer in där, tror dock inte jag gör det, det är redan proppfullt!!

Hur är det i Torsvik?
Ja du Ena, Du gjorde helt rätt som sluta! Det är hur mycket plugg som helst, men mina lärare är faktiskt riktigt bra!

Vilka brukar du vara med på fritiden?
Emma, Linn, Andrea L, Andrea W, Björn, Rickard m.m på helgerna möter man ju nästan alla ute och man blir som stora gäng som umgås, så det är rätt olika!

Hur går det på baletten?
Det går bättre nu, i början var det typ hemskt jag sög och fatta inget, var alltid jätte nervös innan vi började.
Men nu efter att gått några gånger känner jag av förändring och det blir bara roligare och roligare för varje gång. Så det går bra :D

Bästa godiset du vet? :P
CHOKLAD!

Dina bästa kompisar?
Jag har så många bästa kompisar känns det som men dem som jag jag alltid brukar säga när folk frågar är, Linn, Emma, Emma, Niki, Mika och Andrea. Tyvärr har jag inte träffat Emma J, Niki eller Mika på jätte länge :( Men jag älskar dem fortfarande super mycket och de betyder fortfarande lika mycket som alltid för mig! <3

Bästa filmen/filmerna du sett?
Remeber me
Moulin Rouge
( Serie dock, men Vampire Diaries)
Min första kärlek
och en massa fler!

Bästa serierna?
Vampire Diaries! :D (tror jag ni alla fattat, haha)
Gossip Girl
Friends
Pretty Little Liars
Desperate Housewifes

Vilket år är du född?
97 :D

Favorit Affär?
Hum.. svårt, jag  tycker att Gant har fina grejer (har inte så mycket därifrån, men de har snygga saker)
Sen tycker jag väldigt olika grejer ser jag en snygg tröja jag gillar köper jag den, jag tänker inte så jätte mycket vilken affär den kommer ifrån.

Favorit glass smak?
Jag ääääälskar choklad glass! Det är absolut min favortit sen är passionfrukts sorbert också gott!

Cola eller Fanta?
Gillar inget av dem så jätte mycket, men jag hatar typ fanta så säger COLA!

Vad gör en blogg Bra enligt dig?
Den ska uppdatera ofta, ha mycket bilder... speciel på något sätt (rit blogg, fotoblogg, modeblogg m.m)

snyggaste 97 tjejen?
Oj... Äm jag tycker nog... Andrea Lindelöw eller Emma Hernmarck


snyggaste 97 killen? :)
Ingen aning! Finns många! <3

favoritprogram på TV? <3
Tycker typ lite sånna här random pogram är bra som haha (Bonde söker fru!) Eller okej det är typ sädär rätt bra ;)
Sen "Made", "Ex.effekt" Some går på MTV!
Idol då också såklart och ett pogram på 5an som heter något haha kommer inte ihåg men det är as bra. En tjej som dejtar en massa killar alla killar är as kära i henne och hon kan välja vilken som helst hon vill gifta sig med haha!

Tack för under bara frågor! Puss Kram!



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback